استفاده از رسانه‌های مختلف، مانند صدا، عکس، تصاویر گرافیکی، ویدئو، انیمیشن، متن و... در کنار یکدیگر جهت انتقال بهتر پیام را چندرسانه‌ای گویند، که در مقابل برنامه‌های صرفاً متنی به کار می‌رود. در چنین برنامه‌هایی تا حد امکان از متن کمتر استفاده شده و بار اصلی انتقال پیام بر عهده سایر رسانه‌های تصویری یا صوتی قرار می‌گیرد.
ورود رسانه های مذهبی با رویکرد های فرهنگی و اعتقادی به عرصه تولیدات چند رسانه ای چند سالی است که با قدرت و قوت افزونی شکل گرفته است و با توجه به سلائق و نیاز مخاطبان اهیمت ورود به این فضا بیش از پیش دیده می‌شود.
آستان قدس رضوی که از با سابقه ترین مراکز فرهنگی جهان تشیع محسوب می‌شود از مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران اسلامی به اقصی نقاط جهان خدمات خود را ارائه می دهد از این رو و باتوجه به حجم بالای تولیدات چند رسانه‌‎ای این مرکز فرهنگی و نبود امکان بهره جویی از آنها برای سایر نقاط جهان، وب‌سایت محصولات چند رسانه پرتال جامع آستان قدس رضوی از زیرمجموعه اداره کل روابط عمومی این سازمان، همزمان با دهه کرامت رضوی در سال 1393 راه اندازی شد.
در این وب‌سایت تولیدات چند رسانه‌ای موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی جهت دانلود علاقه‌مندان قرار داده شده است و کاربران می توانند از آخرین محصولات چند رسانه‌ای این مراکز بهره‌مند گردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بیشترین بازدیدها
    بيشتربیشترین بازدید
     
    بیشترین درخواست ها
      بيشتربیشترین درخواستها
       
      ارتباط با ما
       
       
       
       
      ارسال